Brug et online styresystem til markedsføring og koordineret samarbejde


Der kan hurtigt opstå misforståelser, når mange medarbejdere skal arbejde med samme markedsføring eller projekt samtidig. Der kan gå meget tid med at kommunikere ud til hinanden, hvor langt man er, og om der er dele, som andre skal overtage. Ligeledes om der er en rød tråd gennem og overblik over hele projektet. Det kan også tage langt tid for lederen at få overblikket over de projekter eller markedsføringer, som er i gang i virksomheden, hvis alt skal kommunikeres på normal vis.

Heldigvis findes der et system som med garanti vil være tidsbesparende og hjælpe både leder og medarbejdere med at få det fornødne overblik, nemlig MRM. For at I kan komme godt i gang med MRM på jeres virksomhed, så kan I hente hjælp fra Specialister i Marketing Ressource Management. Læs videre for yderligere inspiration til, hvorfor den online platform kan være gavnlig for jeres virksomhed.

Et system, hvor alle har adgang

Alle medarbejdere og ledere får hurtigt overblik over de igangværende projekter og markedsføringer. Det får de ved at anvende MRM, hvor alle har adgang til at uploade de ting, som de har arbejdet med, så det bliver tilgængeligt for andre. På den måde har lederen hurtig adgang til oplysninger, som giver overblik og det samme har alle de involverede medarbejdere, som arbejder på projektet.

Når man ikke anvender et sådant system, kan der hurtigt opstå misforståelser, fordi alt kommunikation er svær, og det vil kræve tid og ressourcer at formidle, hvor langt man er nået. Uploades alle data i det samme system, så har alle adgang til de førstehånds oplysninger, man ellers var nødsaget til at fortælle om. På den måde kan dem, som arbejder videre med projektet, og har andre opgaver ind i samme projekt osv. nemt få de oplysninger og den viden, der skal til, for at der opnås et samlet og koordineret projekt.

mrm software

Kom godt i gang med systemet

Tilkøb adgang til MRM, så din virksomhed kan komme igang med det koordinerede samarbejde. Som med alt andet nyt, så kan det være svært at få integreret et nyt system på arbejdspladsen. Der kan forekomme modstand fra medarbejderne, startvanskeligheder i forbindelse med at benytte systemet osv. For at det bliver en succes for jeres virksomhed at benytte jer af den online platform, så kan i med fordel hente hjælp fra specialister i Marketing Ressource Management.

På hjemmesiden kan der hentes meget inspiration til, hvorfor systemet er smart og anvendeligt. Ligeledes findes der er guide til, hvordan man kommer godt i gang med systemet på ens virksomhed.

Der findes danske firmaer, som har haft succes med systemet

På hjemmesiden kan du læse om en række danske firmaer, som har haft stor succes med at integrere systemet til deres virksomhed. Du kan bl.a. læse om, hvordan en virksomhed har sparet hele to ugers produktionstid for en kampagne, som normalt tog 8 uger ved at anvende den online platform. Et andet firma beretter om, at de efter at være gået over til systemet, har modtager 0 fejlmeldinger i deres markedsførings sikkerhed.