Seneste marketing-nyheder

Er du interesseret i at læse om de nyeste trends og seneste features inden for marketing? Vi råder dig dog til at holde tungen lige i munden – for det er en branche, der udvikler sig hurtigt!

Følg med på denne blog for at holde dig opdateret.

 

Annoncering på Snapchat

Det er ca. to år siden, at det voksende sociale medie Snapchat valgte at byde annoncører velkommen på deres platform. Vi følger her op på deres op- og nedture og kommer med vores anbefalinger. Lille markedsandel og vækst Der er kommet tal ind fra det første kvartal af...

Google+ lukker efter sikkerhedsbrud

Googles eget svar på Facebook, Google+, lukker efter et større sikkerhedsbrud som skete helt tilbage i marts måned i år. Det er blevet estimeret at over 500.000 brugere på det sociale netværk potentielt har fået lækket deres data. Dette har resulteret i at platformen...

Hjemmesideguide: 3 tips til bedre konverteringer

Den digitale verden er som altid i fremdrift. Fra dag til dag kan vi på internettet finde nye tiltag, nye trends og nye måder at markedsføre sig på. Dog glemmer man tit at optimere det allervigtigste, men som samtidig er det mest basale for din virksomhed, nemlig din...

Facebook vil gøre alt tidsbrug på deres platforme værdiskabende

Facebook vil gøre brugeroplevelsen bedre på alle deres platforme. Værdiskabende med det nye initiativ Time Well Spent. Vi har været lidt inde på det i vores tidligere blogindlæg, men her vil vi gerne uddybe præcist, hvad Time Well Spent handler om, og hvorfor...

Facebook gør det nemmere at oprette annoncer på smartphones

Dette er via deres app kaldet Ads Manager, der har eksisteret siden 2015. Målet med denne app er at gøre det lettere for annoncører og forretningsdrivende at administrere og optimere annoncer, imens man er på farten. Gør alt fra telefonen Denne app gør det muligt at...

Instagram introducerer ny funktion

  Mark Zuckerberg satte et klart mål for 2018 i hans nytårsfortsæt. Facebook skal have større fokus på menneskene og relationerne, og tiden der bruges på Facebook skal være “Time well spent”. Det betyder blandt andet, at indholdet på Facebook skal indeholdes...

Google rebrander sig selv – ikke mere AdWords

Brandet “Google AdWords” findes ikke længere efter 18 år - det hedder nu “Google Ads”. Samtidigt har Google også rebrandet andre steder og samlet af deres mest populære produkter, da de mener, det stemmer mere overens med deres udvikling. Google AdWords er nu Google...

I kølvandet af GDPR-stormen

 Der er lavet en ny undersøgelse, der undersøger om folks mistillid til Facebook er større efter Cambridge Analytica data-skandalen her i år.74% bruger stadig Facebook dagligtDette viser undersøgelsen fra Reuters. 50% af de adspurgte brugere mener stadigvæk, at de har...